這首有在暮光之城的電影原聲帶出現
然後我一聽就愛上了>////<
旋律真的很好聽我太喜歡了!!!!

Linkin Park-Leave Out All The Rest 暮光之城

I dreamed I was missing
我夢到我的離開
you were so scared
讓你非常驚恐
but no one would listen
但沒人會傾聽你的害怕
cause no one else cared
因為其他人根本不在乎
after my dreaming
在我夢結束之後
I woke with this fear
我懷著這個恐懼醒來
what am I leaving
當我處在這裡時
when I’m done here
我該丟下什麼東西呢?
so if you’re asking me I want you to know
所以當你問我的時候,我希能你能知道

when my time comes
當我的時間來臨
forget the wrong that I’ve done
請忘記我所做過的錯誤
help me leave behind some
請幫助我遺忘那些
reason to be missed
已經被遺忘的理由
don’t resent me
不要怨恨我
and when you’re feeling empty
當你感覺到空虛寂寞時
keep me in your memory
請將我保留在你的回憶裡
leave out all the rest
其餘的不重要
leave out all the rest
其餘的不重要

don’t be afraid
不要害怕
I’ve taken my beating
我已經獲的我的勝利
I’ve shared what I made
我已經把我所得到的分享
I’m strong on the surface
儘管不是全部
not all the way throngh
但我已在傷害中強壯
I’ve never been perfect
或許我從沒完美過
but neither have you
但當然你也是
so if you’re asking me I want you to know
所以當你問我的時候,我希能你能知道

when my time comes
當我的時間來臨
forget the wrong that I’ve done
請忘記我所做過的錯誤
help me leave behind some
請幫助我遺忘那些
reason to be missed
已經被遺忘的理由
don’t resent me
不要怨恨我
and when you’re feeling empty
當你感覺到空虛寂寞時
keep me in your memory
請將我保留在你的回憶裡
leave out all the rest
其餘的不重要
leave out all the rest
其餘的不重要

forgetting all the hurt inside you learned to hide so well
遺忘吧 那些早被你學著藏好的痛苦
pretending someone else can come and save me from myself
假裝吧 有什麼人會到來 並且將我從我自己理解救出來
I can’t be who you are
我不能成為你

when my time comes
當我的時間來臨
forget the wrong that I’ve done
請忘記我所做過的錯誤
help me leave behind some
請幫助我遺忘那些
reason to be missed
已經被遺忘的理由
don’t resent me
不要怨恨我
and when you’re feeling empty
當你感覺到空虛寂寞時
keep me in your memory
請將我保留在你的回憶裡
leave out all the rest
其餘的不重要
leave out all the rest
其餘的不重要

forgetting all the hurt inside you learned to hide so well
遺忘吧 那些早被你學著藏好的痛苦
pretending someone else can come and save me from myself
假裝吧 有什麼人會到來 並且將我從我自己理解救出來
I can’t be who you are
我不能成為你
I can’t be who you are
我不能成為你

arrow
arrow
    全站熱搜

    RFA✭LIANGTI♡亮媞 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()